8 Kasım 2010 Pazartesi

Nihayet....

O kadar uzun zamandır aklımda olan birşey ki bir blog açmak..Nedense elim bir türlü gitmemişti. Ama sonunda açtım, hem de çok güzel bir seyahat öncesi açtım:)

Blog'umda dünyayı anlatmak istiyorum benim gördüğüm şekliyle. O kadar büyük bir keyif ki gezmek benim için, o kadar büyü bir enerji topluyorum ki her seyahatimde..Bu duyguları paylaşmak istiyorum burda. Gördüğüm yerler, tanıştığım insanlar, tanıklık ettiği hayatlar, yediğim yemekler, duyduğum müzikler..ne varsa beni etkileyen, hepsi burda olacak. Ve anında yazmak istiyorum, dönmeyi beklemeyeceğim yazmak için. Gerçi gittiğim yerlerde internet bağlantısı olmama ihtimali çok yüksek ama olsun, o zaman da defterime yazıp, ilk fırsatta kayda geçireceğim herşeyi:)

Bir yandan da şimdiye kadar gördüğüm toplam 50 ülkeyi yazmak istiyorum. Bu biraz zaman alacak tabi..Elli ülkenin tamamını da yazamam sanırım.Luksemburg hakkında ne yazabilirim mesela:) Ama Peru, Küba, Hindistan, Yeni Zellanda, Avustralya, İtalya ve daha birçokları yazılacak bu sayfalara...

Seyahat etmek gerçekten bir yaşam tarzı. Benim için bir ihtiyaç, bir enerji depolama süreci..Umarım aldığım keyfin en azından bir kısmını buraya yansıtabilirim..

İlk durağımız Rio de Janerio'da görüşmek üzere:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder